ساعت: 06:11

تاریخ: 30 اردیبهشت 1403

🇮🇷 سال جهش تولید با مشارکت مردم

لوگو شهرداری نهبندان

.

به گزارش روابط عمومی شهرداری نهبندان: شركت تکسا توسعه روناک پيمانكار خدمات شهري شهرداري نهبندان از امروز با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رسما مشغول بكار شد .

?دکتر بختیاری شهردار نهبندان با اعلام اين خبر گفت : اين شهرداري در راستای ارتقای کمی و کیفی در خدمات رسانی به شهروندان ،کاهش هزینه ها و سرعت بخشی به روند اجرایی امور خدمات شهری طي برگزاری مناقصه و عقد قرارداد با شرکت تکسا توسعه روناک كار خدمات شهري ، شامل رفت و روب معابر را به پيمانكار واگذار كرد .

? بختیاری با اشاره به توانایی این شركت اظهار كرد : اين شرکت با جذب ۱۶ نفر نیروی بومی كار رفت و روب معابر شهر نهبندان را انجام خواهد داد و انتظار داريم نسبت به ارائه خدمات و شتاب دادن به آن رضايت هرچه بيشتر شهروندان دراين بخش تامين گردد .

? طرح برون سپاری خدمات شهری پس از ۶ دهه از تاسیس شهرداری نهبندان برای اولین بار اجرا گردیده و شرکتی که چند روزی است در شهر نهبندان مشغول به کار شده و با نیروهای جوان بومی و لباسهای متحدالشکل اقدام به پاکسازی شهر نموده می تواند با مشارکت و همکاری شهروندان موجب ایجاد تغییرات گسترده‌ای در روند ساماندهی زباله و رفت و روب شهری و نحوه ارائه خدمات گردد .

تازه ترین اخبار