ساعت: 15:36

تاریخ: 1 اردیبهشت 1403

🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

لوگو شهرداری نهبندان

.

با هدف جمع آوری مناسب زباله های شهری و ارتقاء خدمات رسانی تعداد ۱۲۰ عدد باکس زباله ۷۷۰ لیتری و سینی فلزی زیر باکسی با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال خریداری و در سطح شهر و محلات نصب خواهد شد.

به گزارش واحد روابط عمومی شهرداری نهبندان :

🔸دکتر بختیاری شهردار نهبندان با اعلام این خبر گفت :

نحوه و چگونگی جمع آوری و انتقال اصولی و بهداشتی زباله های شهری نقش مهمی در سیما و منظری شهری، بهداشت محیط و رضایت مندی شهروندان دارد .

🔸وی افزود : برنامه ریزی و مدیریت جمع آوری زباله ها در زمان بندی مشخص با هدف جلوگیری از انتشار بوی تعفن ، جاری شدن شیرابه وپخش زباله به وسیله حیوانات از جمله اقدامات اساسی است که مورد تاکید مدیریت شهری قرار دارد و هم اکنون در شبانه روز بیش از ۷ تن زباله توسط ۲ دستگاه خودروی مکانیزه و ۶ نفر نیروی خدماتی از سطح شهر و بیمارستان جمع آوری می شود .

🔺 همچنین بازسازی باکس‌های زباله معیوب و  شستشوی باکس های زباله در جهت سالم سازی محیط و جلو گیری از انتشار تعفن وشیرابه نیز از دیگر اقدامات شهرداری نهبندان می‌باشد.

🔹امید است شهروندان با همکاری و مشارکت درتفکیک زباله در مبداء و گذاشتن زباله ها در زمان مقرر جهت جمع آوری ، شهرداری را همچون گذشته در نظافت و زیبایی شهری و جلوگیری از معضلات زباله‌گردی یاری نمایند.

تازه ترین اخبار