ساعت: 13:13

تاریخ: 8 اردیبهشت 1403

🇮🇷 سال جهش تولید با مشارکت مردم

لوگو شهرداری نهبندان

.

دکتر بختیاری شهردار نهبندان به همراه مهندس ایروانی فرماندار شهرستان ، رئیس شورای اسلامی شهر و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی به منظور بررسی مشکلات شهروندان ، در محل ” مسجد امام رضا “حضور یافته و با نمازگزاران و اهالی محل دیدار و گفتگوکردند .

🔺چهارمین برنامه محله گردی با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان و همچنین مسئول حراست، معاون فنی و شهرسازی و همچنین مسئول واحد عمران و تاسيسات شهرداری در محل مسجد امام رضا برگزار شد  .

پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا درخواست های امام جماعت مسجد ، هیئت امنای مسجد و تعدادی از شهرداران ارائه و توسط مدیران دستگاه های مربوطه پاسخ لازم داده و پیگیری و بررسی شد .

🔹مرتضی صادق بختیاری ” شهردار نهبندان ” در جمع نمازگزاران در خصوص درخواست اجرای برنامه های مناسب و شاد در محل پارک بانوان عنوان کارد : با توجه به واگذاری امور ورزشی و مدیریتی پارک بانوان به یک نفر از بانوان شهر ، برنامه ها و اقدامات سازنده و موثری در این محل ، از قبیل راه اندازی کافی شاپ بانوان ، برنامه های ورزشی و جشن های مناسبتی برای بانوان در این محل انجام شده و تقاضا داریم که سایر بانوان نیز در برگزاری برنامه ها ، آیین ها و جشنواره های مربوط به حوزه زنان و خانواده در محل پارک بانوان مشارکت داشته باشند .

🔸همچنین ایشان به اجرای پروژه عمرانی بهسازی پارک بسیج و پارک بانوان و احداث ( تونل نوری ، آبنمای زیر سطحی ، روشنایی معابر و فضاهای داخلی پارک ، تجهیز آمفي تئاتر به سیستم صوتی و تصویری با کیفیت ، احداث سرویس بهداشتی و … ) اشاره کردند و  افزودند : با توجه به انتخاب پیمانکار مجرب و متخصص در این حوزه انشالله در دهه فجر امسال این پروژه به بهره‌برداری کامل خواهد رسید .

🔺وی افزود با توجه به نیاز جامعه به نشاط اجتماعی شهرداری نهبندان در آبان‌ ماه امسال و مقارن با هفته فرهنگی شهرستان نهبندان جشنی شاد و خانوادگی جهت حضور تمامی شهروندان برگزار خواهد کرد .

تازه ترین اخبار