ساعت: 17:53

تاریخ: 10 فروردین 1403

🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

لوگو شهرداری نهبندان

.

این جلسه با حضور شهردار ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، رئیس اتاق اصناف ، مسئول حراست و مسئول روابط عمومی شهرداری برگزار و در خصوص چگونگی اجرایی شدن تزئینات و آذین بندی های شهری در دهه فجر بحث و گفتگو شد .

دکتر بختیاری در این جلسه ضمن خیر مقدم عنوان کرد : با توجه به اینکه شهرداری نهبندان به عنوان متولی کمیته فضاسازی و آذین بندی ستاد گرامیداشت دهه فجر در نظر گرفته شده، با به کارگیری نهایت تلاش خود و با همکاری سایر ادارات و ارگانها ، سعی در اجرای برنامه ها به نحو احسن دارد.

وی افزود در خصوص برگزاری مراسم ۱۲ بهمن سالروز ورود امام خمینی به میهن اسلامی و اهتزاز پرچم در میدان امام برنامه ریزی های لازم انجام شده و برای هماهنگی بیشتر در برگزاری جشن عمومی در مورخ ۱۵ بهمن در کمیته‌های جانبی ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان تصمیم گیری خواهد شد .

همچنین مقرر شد کلیه دستگاههای دولتی ، ارگانها و اصناف در خصوص آذین بندی و فضاسازی درب اداره و واحدهای تجاری اقدام نمایند . _ ادارات دولتی با نصب بنر و درج عملکرد خود با اولویت جهاد تبیین اقدام نمایند . _ کلیه دستگاها اهتمام لازم در خصوص چاپ بنر و تهیه اقلام فرهنگی از کسبه شهرستان جهت حمایت را داشته باشند . _ ضمنا در بازدید میدانی فضاسازی انجام شده ادارات ، توسط روابط عمومی شهرداری مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت .