ساعت: 14:51

تاریخ: 31 فروردین 1403

🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

لوگو شهرداری نهبندان

.

اولین جلسه استقبال از بهار و نوروز 1402 با حضور معاونت شهرسازی ، مسئولین واحدهای حراست ، روابط عمومی، عمران، نقلیه ، خدمات شهری و فضای سبز و کارپردازی با بررسی ، پیگیری و ارائه گزارش واحدهای مربوطه در طرح استقبال از بهار برگزار شد و تصمیم گیری نسبت به اجرای آن ها صورت گرفته است .

دکتر بختیاری شهردار نهبندان گفت : در آستانه فرارسیدن فصل بهار و ایام نوروز و در راستای ارائه خدمات رسانی به شهروندان و همچنین آماده سازی فضای شهر علاوه بر ارائه خدمات عمومی اقدامات و پیش بینی های ویژه ای در قالب طرح استقبال از بهار در حوزه های مختلف خدمات شهری ، فنی و عمرانی و حمل و نقل و ترافیک ، فرهنگی و ارتباطات در آستانه سال نو به اجرا در خواهد آمد .

وی تصریح کرد: لغو انجام حفاری‌ها از 15 اسفند و لکه‌گیری معابر با اولویت معابر اصلی در اسفند ماه و اعلام به پیمانکاران برای تسریع در اتمام پروژه‌های در دست اجرا و نظافت شهر و جمع آوری نخاله‌های عمرانی مورد تأکید قرار دارد.

 همچنین این ستاد در راستای خدمات رسانی به شهروندان و ایجاد چهره ای زیبا و دلنشین در سطح شهر اقدامات ذیل را در دستور کار قرار داده است .

رسیدگی به وضعیت آسفالت معابر با انجام لکه گیری ، انجام خدمات شهری از قبیل ، شستشو ، پاکسازی ، تنظیف مسیرهای اصلی و فرعی ، نصب المان های نوروزی ، کاشت گل و درختچه ، ، رنگ‌ آمیزی جداول و مبلمان شهری ، رفع موارد سد معبر در سطح شهر، پاکسازی مبادی ورودی شهر، نصب بنر و پرچم، نورپردازی، بهسازی معابر، آماده سازی پارکها و اماکن اقامتی و تهیه امکانات بهداشتی در شهر ازجمله اقداماتی است که برنامه ریزی شده و در آستانه سال نو اجرا می‌شود.

تازه ترین اخبار