ساعت: 05:56

تاریخ: 10 فروردین 1403

🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

لوگو شهرداری نهبندان

.

دیدار امام جمعه ، فرماندار و شهردار نهبندان با اعضای شوراهای اسلامی شهر نهبندان

 امام جمعه ، فرماندار و شهردار نهبندان به همراه تعدادی از مدیران شهرستان با حضور در دفتر شورای اسلامی شهر با رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ، ضمن دیدار و گفتگو روز ملی شوراها را تبریک گفتند .

ایروانی فرماندار شهرستان در این دیدار ضمن تبریک نهم اردیبهشت (روز ملی شوراها)، از تعامل و همفکری شهردار و اعضای شوراهای اسلامی شهر با فرمانداری و دستگاه های اجرایی شهرستان در جهت پیشبرد اهداف و خدمات دهی مطلوب به شهروندان قدردانی کرد.

حجت الاسلام خزاعی،  امام جمعه نهبندان هم در این جلسه اظهار کرد: جمهوری اسلامی متکی به آرای مردم است،  از نشانه های جمهوری اسلامی همین شوراها است که مردم نمایندگان خود را خودشان انتخاب می کنند.

امام جمعه نهبندان با بیان اینکه بخش مهمی از مدیریت شهری و روستایی و خدمات زیربنایی به شوراها سپرده شده است،  گفت: اقدامات شهرداری و شوراهای اسلامی باید به رضایت مندی مردم منجر شود.

در این دیدار بختیاری شهردار و افشاریان رئیس شورای اسلامی شهر نهبندان ضمن خیر مقدم گزارشی از اقدامات انجام گرفته و برنامه ریزی های انجام شده جهت اجرا در سال 1402  در حوزه های  ( عمرانی ، فرهنگی و تفریحی ، ورزشی ، اجرای طرح های سرمایه گذاری و معدن گچ شهرداری ، ساماندهی حمل و نقل درون شهری و اجرای مبلمان شهری ) ارائه نمودند  .

 در پایان این دیدار  باتفاق ، برای هرگونه همکاری و همراهی در امور مدیریت شهری و استفاده از فرصتها و ظرفیتهای موجود و بالقوه اعلام امادگی شد و با اهدای لوح از خدمات و تلاش های اعضای شورای اسلامی شهر در امر خدمات رسانی به شهروندان تقدیر و قدردانی شد  .