ساعت: 21:23

تاریخ: 4 اردیبهشت 1403

🇮🇷 سال مهار تورم و رشد تولید

لوگو شهرداری نهبندان

.

تجلیل از مقام آوران مسابقات کشوری در نهبندان

از مقام آوران مسابقات تک پرس و ددلیفت کشوری انتخابی مسابقات جهانی که از نهبندان اعزام شده بودند با حضور تعدادی از مسئولین شهر تجلیل شد‌.

?در این جلسه فرماندار نهبندان  با بیان این که ورزشکاران الگوی های جامعه هستند ،گفت : منابع شهرستان برای حمایت از ورزشکاران کم است اما باید همین مقدار را نیز مدیریت کرد تا به درستی استفاده گردد.

?ایروانی گفت : تا کنون یک برنامه مدون برای جامعه ورزشی در شهرستان نبوده ایم اما اکنون یک برنامه مدون در تراز ملی برای ورزشکاران تدوین خواهیم کرد و متولی آن هم اداره ورزش و جوانان خواهد بود و از سویی هم باید با برنامه ریزی درست جوانان را به سمت ورزش قهرمانی سوق داد.

?شهردار نهبندان در این جلسه گفت : ورزش پاورلیفتینگ یک ورزش هزینه بر است و برای پیشرفت جوانان ورزشکار نهبندانی نیاز به حامی و اسپانسر ورزشی داریم و از آن جا که شهرداری نمی تواند در این موضوع ورود کند می طلبد تا شرکت های صنعتی ، معدنی و مجموعه های تجاری از این ورزشکاران حمایت کند .

?بختیاری گفت : ورزشکاران این رشته با کمترین امکانات در نهبندان کار می کنند و در صورتی که امکانات فراهم بوده و مشکلات مالی رفع شود می توانند بهتر از این بدرخشند و حتی در مسابقات المپیک مقام کسب کنند.

?رئیس ورزش و جوانان نهبندان هم در این جلسه گفت : کل اعتباری که برای هیئت های ورزشی نهبندان اختصاص یافته 50 میلیون تومان است که از این رقم 6 میلیون تومان به هیئت پاورلیفتینگ شهرستان اختصاص یافت و از سوی دیگر نیز 50 میلیون تومان از طریق نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از اعتبارات وزارت خانه به این امر اختصاص یافته است.

تازه ترین اخبار